Sea World och tårta

Sanna detta tårtmonster. Hon har ätit tårta konstant sedan igår. En lätt överdrift men nära till sanningen. Idag har vi iallafall varit på Sea World, såg platsen där Emmy var "blyg" för valrossarna, åkt lite blöt vattenrutchkana och stirrat mig blind på en karta. Dem hade shower med delfiner, späckhuggare och sealions och det var faktiskt ruskigt kul. Kanske inte så fantastiskt så att tårarna kom, men man blir helt facsinerad över vad djur kan åstadkomma. Dem är smarta dem.

Kartan var min vän, likaså pållen bakom.


Sanna och jag

Nej, det är sent. Jag orkar inte lägga in fler bilder idag. Kommer inom kort, eller på facebook. Sak samma. Natti natti.

xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: Julia

Får man ha mössa på sig i Kalifornien? Trodde det var förbjudet av lagen...

2009-02-09 @ 16:17:38
URL: http://jooolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0