One down, four to go.

Första arbetsdagen avklarad. Måndag.
Väderstatus: Regn och rusk
Barnstatus: Ögoninflammation och skollov
Elinstatus: Allmänt irriterad och go'

Idag har vi varit på Children's New Museum. Där kunde man leka med lera, klossar och allt möjligt. Kul för barnen, gött för mig som bara behövde observera. Finns inte så mycket att göra här i krokarna en regning dag som idag. San Diego brukar ju för det mesta vara icke regnigt, så en dag som denna får man trängas med resten av stadens invånare på ett och samma museum. Niiice.

Efter jobbet drog jag ut på en joggingrunda. Jag är duktigt. Sedan stack jag till Von's och handlade ingredienser till Sannas och mina pannkakor. Mycket mumsiga blev dem, och sedan kollade vi OTH och San Diego 10 o'clock news. Det handlade om; regnet. Idag har varit som vilken regnig dag som helst hemma i Sverige. Här la dem ner de tio första minutrarna på nyheterna om regnet. Woooooow, det regnar. Imorgon ska det hagla.

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0