Goddag yxskaft

Jenny, som Björn Gustafsson säger: "Inte kul, inte kul!"  Men bra att veta att humorn fortfarande sitter kvar därhemma. Och chocken i mig, som egentligen inte borde finnas nu, den sitter där med. Haha!

Kanske ska dra ett par ord från helgen? Fredag, Sanna jobbade sent men jag åkte till henne efter kvällsmaten och vi spelade Wii och kollade på tv. Trötta som vi var blev det inte sent. Lördag, intressant dag. Jobbade förmiddagen, eftermiddagen spenderades i Fashion Valley och kvällen, jaa vart var vi? Vet att vi åkte lite på 8:ans motorväg. Så åt det hållet var vi. Hamnade på en fest med Peruianer (vet inte om folk från Peru kallas så). Dem var mycket trevliga, men det kändes som vi crashade den där tjejens födelsedagskalas så vi åkte hem vid ett. Hamnade på Garnet Ave av nån anledning och ja, vad gör Sanna och jag. Jo vi går till 7/11 och köper plastmuggar. Varför? Bra att ha. Gick hem till mig och somnade. Gött.
Söndag, Sanna väckte mig genom att skrika "Elin!" och sedan fortsatte hon sova. Ja, vad gör jag då. Klarvaken och fin. Neeej, väcker henne också! Haha, payback! Sedan var det promenad ner till stranden, där slappade vi ett bra tag och sedan var det High School Musical som gällde. On ice alltså. Kul, men det var vi och åttaåringarna. Najs. Kvällen spenderades hos Sanna, spelade nåt konstigt spel och kvart över åtta åkte jag hem och sov. Haha, försökte plugga, men weirdly enough vaknade jag med boken i ansiktet. Hur hamnade den där?! ;)

xoxo
Elin


Kommentarer
Postat av: jenny

hahahahhahahaaa!

jag är ju rolgit! kom iiigeeen

2009-02-02 @ 22:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0