F U!

Denna söndagen försvann till drömmarnas värld. Vaknade halv tio av att Sanna (som vanligt) skriker mitt namn. Åkte hem, slappade lite medans hon hämtade sin värdfamilj. Åkte till henne med mat, standard Panda Express, kekade och kollade lite på Grease. PANG så var filmen slut och Grease 2 var på. Hm, somnade i två timmar. Mycket skönt dock. Bestämde oss för att dra till Mission Valley för lite shopping, kom dit vid 5.40, butikerna stängde 6.00. Lyckat, men jag han köpa en kjol. :) Insåg att Fired Up visades klockan 7.10 och tänkte, what the heck, vi ser den, och fick naglarna fixade fram tills filmen började. Yes, min bruna kant fick jag idag! :D Såg filmen, mycket kul! Haha, den måste ni se där hemma! Paret framför oss hade mer än mysigt, lite gulligull i biosalongen är alltid kul. Haha, pinsamt värre. Kul helg, nu ska här för ovanlighetens skull sova tidigt.

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0