Det är lika simpelt som att cykla

Idag hyrde jag en cykel. Så Sanna och jag tog oss en cykeltur efter att jag slutade arbeta i eftermiddags klockan 3. Vi cyklade strandpromenaden bort till Mission Beach. Där har dem en rollercoaster. Niiice. :) Det var underbart att cykla igen, det var kul och den glidar hojen jag fick gjorde ju saken bara till det bättre. Vi hade stora planer för ikväll men det slutade med film på min data. Musten gick ur oss ganska fort när vi insåg att det var kallt ute och finns inga direkta inneställen för två 19-åringar. Men vi lever och frodas! Imorgon är det jobb för mig.

Saknar Sverige lite idag.

xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: mamma

2009-02-21 @ 18:22:47
Postat av: mamma

Faktiskt skönt att höra att du saknar Sverige!

Emmy talade om för sin farmor igår att hennes syster kommer hem efter sommaren och att hon saknar henne!Kramar mamma

2009-02-21 @ 18:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0