Den här dagen blir bara märkligare och märkligare.

Dagen började med solsken, sedan blev det nästan genast mulet. Lufttrycket ändrades konstant vilket resulterar i huvudvärk för fröken Blomberg. Inte kul, men iallafall släpade jag med Dylan till La Jolla där vi kollade på sälarna. (Ja, dem brukar ta sig en tupplur där.) Sedan plockade vi upp Daphne som inte hade någon lunch i skolan idag då dem bara hade halvdag. Dylan somnade 12 vaknade 3. Göööött. Fast jag var ju ledig mellan 1.30 och 3.00 så märkte ju inte så mycket ändå. Nu ikväll vart jag och sprang en sväng. Så himla skönt, och mitt i alltihopa började det regna. Nu strilar det ner. Men skönt vart det allt! Ikväll ska förhoppningvis Sanna och jag ut en sväng, pga diverse orsaker i hennes familj vet vi nu inte riktigt hur helgen ser ut. Valentine's Day tomorrow och Sanna och jag ska på date ;) Nu ska jag ringa min faster.

xoxo
Elin


Nöjd tjej!

Kommentarer
Postat av: johanna

har jag dåligt minne eller,har vi en faster?

2009-02-14 @ 09:35:25
Postat av: du vet vem;)

FRÖKEN LOMBERG!!! HAHA

2009-02-14 @ 18:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0