Dåligt humör.

Inte nog med att min dator lever sitt egna liv denna veckan, nej idag har jag drabbats av dåligt humör också. Känner mig snarstucken och tålamodet ligger i botten. Gaaaaaah! Så då var det ur systemet!
För att pigga upp mig lite grann stirrar jag gärna på denna mannen:

Inte för att jag är beroende eller så, eller ett apatiskt fan som vissa. Men för en gångs skulle har britterna lyckats med en snygg en. Okej, Jude Law finns ju alltid också, men han är ju snart gubbe fyllda och denna godingen har kapacitet. Josefine, jag har valt en ny man. Hur går det med din Björn? ;) 
Nu ska jag återgå till mina drömmar, dem känns ju mer realistiska nu när jag är i samma delstat som folket. ;D See yaa!

xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: André

orlando bloom, Daniel craig mf?!?!?

2009-02-27 @ 00:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0