Dålig uppdatering

Jag är ingen vidare på det här med att blogga. Jag skulle aldrig kunna tjäna pengar på det hela då jag uppdaterar lite för sällan. Dåligt Elin! Meeeen nåväl, här kommer ett desperat försök till ett innehållsrikt inlägg.

Idag har jag pluggat (läs; snoozat i fotöljen i 30 minuter) och läst min nya bok. New moon, andra i Twilight-serien. Helt okej faktiskt. Och ja, jag är lite efter, men när alla andra börjar hojta om hur bra saker är, då tar jag ett steg tillbaka, för jag vill inte ha för stora förhoppningar om hur bra sakerna ska vara. Så nu har jag tagit tag i det hela och bygger mig en egen uppfattning om boken.

Nehepp, jag kanske får ta tag i detta med att beskriva lite mer om vad som händer imorgon under mina två lediga timmar. Nice. Jag lovar mamma.
Julia, om du hade sett vädret här de senaste dagarna så kan jag lova att du också hade velat ha på dig en mössa. (Speciellt när man har köpt en ny...vissel...Fiskar inte alls efter kommentarer och komplimanger) ;)


Mina vänner på Sea World, se en mer detaljerad video här.

xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: Marcus

Så kallt var det ju inte, jag var ju faktiskt också där. I shorts. Och t-shirt. =P

2009-02-10 @ 08:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0