College-kalas.

Imorgon så lovar jag att jag ska lägga upp bilder, detta var det sjukaste jag vart med om. Sanna och jag var på en collegefest ikväll. Där spelades det beer-pong och flipcup. Kul spel, och tur som jag hade spelade dem det med öl, och som alla vet gillar intejag öl så jag kom ju ganska lätt undan ;) Trevligt folk var det och man vidgar sina vyer allt mer här. Kul att dem älskar svenska accenten, man blir kallas Sweden då dem inte kan uttala eller minnas mitt namn och folk pratar norkska med en, för dem tror det är samma språk. Som sagt, imorgon lovar jag att lägga ut bilder!

Tack tack tack kääära Marcus för skjutsen, njut av tjugan och du har en tjänst innestående. (Ja, Jonathan kan få vara med och dela på den också. Säg till om ni blir hungriga eller nåt;) Nu ska här sovas, gissar jag rätt sover Sanna redan. Trötter stackarn, igen.

(Mamma, ge Emmy en stoooor puss från mig.)

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0