Tomtar på loftet

Alltid trevligt att ha en lärare som ser ut som en mix mellan BWO-Martin och Owen Wilson. För övrigt hade han en låt i sin spellista som hette Me so Horny och han berättade att han klockan fyra på natten kollar på en film som hette "Showgirls". Jag undrar om han har alla hästar hemma i stallet eller om några är på vift till klöverängen. Fast hästarna kanske föredrar en annan äng, sak samma.

Jag lånade en bok till Daphne på biblioteket i tisdags av Astrid Lindgren. Jag gissar mig till att den heter Tomten på svenska då den heter "The Tomten" på engelska. Mycket irriterande att läsa om The Tomten boken igenom. Jag skippar the:et och kör kort och gott på Tomten. Inte för att det var intressant, men nu har jag ju det ut ur systemet.

Imorgon ska jag kanske dra mig till zoo här i San Diego. Får se hur det blir då min följedragare Sanna fick lite förhinder. (Läs barn med tandläkartid) Så får se om jag släpar dit Dylan själv. Lite dyrt med 35 dollar om jag ska gå där själv en hel förmiddag. Känns inte riktigt värt det. Men på Söndag är Sea World bokat. Om nu inte moder Jord har bestämt sig för att ge oss regn. Kändes ju inte så idag, men nu säger dem att regnet kommer igen. Mysko, regn, här?!

xoxo
Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0