Santa's here early.

Guess what? Whaaaat? Idag kom ett paket med en stoooooor lastbil till Granstigen.(Jag kanske vågar hoppas att den ska till nr 14.) Den parkerade lite fint utanför vårat hus och nyfiken som jag är glodde jag klart ut genom hallfönstret.(Det tänds en strimma hopp i mina ögon.) När chaffisen hoppar ur och går mot min ytterdörr kan jag inte med att stirra längre. Jag fortsätter att knyta mina skor. (Jag låtsades mest för nyfiken var jag ju, kom hon verkligen till MITT hus med ett PAKET?!) Pling sa ytterdörren och jag öppnade. (Fick hålla mig en eller två sekunder för jag ville ju inte verka som om jag hängde på låset.) Hon säger glatt; Paket till Elin och Emmy! JAAAAAAAAAAAAAA, hurray, yeees! Öppnar paketet som färdats ända från San Diego med förtjusning (Efter lov från mamma) och till min bestörtning innehåller det inslagna julklappar. Hopp. Då får jag vänta en vecka till innan jag får veta vad det är i paketen. Go figure!


(Men tack Reija!!!!)

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0