Elin in a nutshell

Ibland förundrar jag mig själv. Ibland lever jag verkligen upp till min hårfärg. Nyss satt jag och grävde i mitt minne igen. Kom fram till den dagen i försomras när aupairen Ida hade hejdå-kalas hemma hos sig. Det började skymma och jag skulle gå in från uteplatsen in i köket. Vad jag inte såg var att dem hade en nätdörr. Gissa vad jag gjorde? Självklart gick jag rakt in i nätdörren. BONK sa det lite tyst. Jag famlade bakåt lite paff, vad var det som hade hänt? När lyset tändes i skallen på mig tänkte jag snabbt: Hoppas ingen såg! Då hör jag ett asgarv bakom mig och där står klart Henrik och viker sig av skratt. Retligt värre. Elin i ett nötskal. Det värsta var nog ändå att min näsa lämnade ett avtryck på nätet. Haha.

Elin


Kommentarer
Postat av: Julia

Dendär Henrik kanske vore något för dig Elin! Du verkar ha et gott öga för honom. HIHO.

2009-12-19 @ 20:01:42
URL: http://jooolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0