Dan' före dopparedan

Insåg en sak idag. Jag har inte firat jul på 2 år. Jag räknar inte förra året. För SD har inte; snö, mörker, ljus, julmat och mamma. Haha, men det är sant. Man fick zero julkänsla där och här har jag all julkänsla i världen! Snö, kallt och mörkt! Ikväll har vi lagat lite julmat, spelat lite kort och bara myst. Marco kom på en himla skoj quiz-tävling på Spotify. Gissa tv-serien! Nice. Sedan somnade jag på soffan. Imorgon, julafton ute på Ljungafors. :) OCH vet ni vad?!?! Imorgon är det bara 4 dagar kvar!! Sedan är det byebye Svenljunga Heyhey Östersund!
Nyår kommer bli bäst! Åre i ett par dagar där vi ska skida, afterski:a och parta. Nice huh? Yes for sure!

Hepp, nu ska jag ta och sova om tomten ska kunna komma någon gång! Heppåre! (Eller Äpple om man vill det!)

Elin


Saknar my babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0