Dagens ord

Satt här för mig själv (okej, Johanna sitter brevid, men ändå) och konstaterade i min inte så mycket självständighet att ordet Douchebag klingar gött på tungan.

Om inte annat så var jag på New Moon igår och som dem flesta blir man ju lite smått kär när man ser filmen. Träffade helt otippat på Pernilla. Idag har jag jobbat. Ont i benen. Efter det tog mamma och jag en promenad i skogen ner till åkrarna bakom huset med Skrållan. Jag tog en massa väldigt fina bilder på frosten m.m but guess what? När jag la in korten på datorn var det bara de 5 fulaste korten kvar. Besviken. Go figure, Elin's kamera vill inte som hon vill. Haha.

So the bottomline is; my camera is a douchebag and ya'll have a great evening!

Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0