The delio for tonight

Haha, vi hamnade på IKEA ikväll. Eller ja, det var planen från början, efter mycket om och men kom vi dit, (i två olika bilar..Henrik och Beyhan i en, Alisa, Li and I i en annan.) klockan halv nio, restaurangen stängde halv nio. Tji på den maten. Neheee, så vi hamnade på Oggi's istället. Ett mysigt ställe jämte IKEA. Gott. Efter det satt vi i bilen på parkeringen(?) och lyssnade på musik och försökte oss på lite tyska. När den enda meningen jag kan på tyska är Ich bin un kartoffelsallat kommer man inte långt kan jag lova. Lite Javohl slängde jag in också, men jag måste erkänna att tyska inte är min starka sida. Sedan blev det lite lek bak där i bilen. Henrik och jag hittade en sån där bricka man kan rita på och sudda ut vad man ritat lika fort, sån där magnetsak. Ruskigt kul hade vi. Nu är det faktiskt sängen som gäller, det är ju faktiskt en dag imorgon också.

Kyss och smek.

Translation:
Haha, we ended up at IKEA tonight. Or yes, that was the plan, but after many turns back and forth we got there at 8.30. The restaurant closed at 8.30. Beyhan and Henrik were a little late and Alisa, Li and I were in time in a diffrent car. Well, we ended up at Oggi's instead, right next to IKEA. After that we ended up in the car and listened to music and tried to speak german. But if the only sentence you know in german is; Ich bin un kartoffelsallat you don't get that very far. Ok, I threw in some Jahvol too but german is not my biggest talent. Then we had some playtime in the car. Henrik and I found this thing you can draw on and erase to with help of magnets. Really fun. Now it's the bed for me, it's a day tomorrow too.

xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: Carina Sunnerås

Härligt när man är lättroad... :) Hoppas vi ses snart, terminen börjar ju snart och du är så välkommen tillbaka. Ha det så bra så länge.

2009-08-21 @ 13:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0