Surfing makes you so freakin' sore.

Jag har lite svårt att lyfta armarna idag. Mina ben är ömma, min rumpa är öm. Omg, surfing ger en verkligen en helkroppsworkout. Vi hyrde brädor för en halvdag igår och oj vad kul det är, svårt, men ruskigt kul. After that drog vi till den mexikanska outletten där de andra shoppade loss. Jag hittade inget roligt så för mig blev det en billig tripp. Senare hamnade vi i Old Town där vi åt mexikansk mat, vad annat? Fått mitt schema för mina fem sista veckor, känns lite konstigt. Snart är jag hemma igen.
Idag var jag uppe hos Reija och hälsade på. Fick min nya kamera så nu kan jag ta så fina kort så! Vi umgicks och hängde vid poolen. Nice. Nu ska jag sova för jag fick en väldans huvudvärk. Puss!

Translation:
I'm having some problems with lifting my arms today. My legs are sore, my butt is sore. Omg, surfing really does give you a full body workout. We rented boards for a half day yesterday and wow it's so much fun, hard, but fun. After that we decided to go to the outlet down at the mexican border where the others spended their money but I didn't really find anything. Later we had dinner in Old Town, mexican, what else? I got my schedule for my five last weeks, feels a little bit weird. Soon I'm back home again.
Today I took a visit at Reija's. I got my new camera today so now I can take some really nice pictures! We hanged out and layed at the pool. Nice. Now I'm gonna go and sleep because this major headache just hit me. Kiss!

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0