Stay the night

Haha, jag är helt insnöad på Alcazars låt Stay the Night, går på repeat när jag är ensam. Haha. Har redan fått Li att sjunga på den och Henrik är på god väg. Bara att Henrik inte lika förtjust i låten som jag är. Haha. Iallafall igår av någon anledning drog vi till Hooters (En snabbmatsrestaurang med lättklädda brudar till servitriser...) och det var inte lika illa som man först trodde. Hade tänkt mig halvt nakna tjejer dansandes runt i lokalen men icke sa Nicke det vara bara något lättklädda servitriser. Alisa och jag konstaterade med en gång att dem borde öppna ett Hooters för kvinnor, alltså med manliga servitörer. Där hade vi lätt hängt en del. ;D Efter Hooters flötiga mat drog vi till The Livingroom och deras Hookah Lounge. (Hookah är vattenpipa.) Himla skoj det där och vi hade riktigt roligt, jag var inte hemma förrän efter midnatt nån gång. Kämpigt imorse att gå upp, men äsch, man lever bara en gång. Vart på stranden idag med barnen, yummie, värmen nu är i topp. Jag njuter.

Translation:
Haha, I'm totally stuck on Alcazars song Stay the Night, I've put it on repeat. Haha. I've already got Li to sing on it and Henrik is on his way. Only the fact that he doesn't fancy the song at all. Haha. Anyways, for some reason we went to Hooters yesterday but it wasn't as bad as I thought it was going to be. I thought there was going to be half naked girls dancing around everywhere but nope, not at all. Only half naked servants. Alisa and I said that they should open Hooters with only male servants. We would eat there. After Hooters we went to The Living room and their Hookah Lounge. We had a lot of fun and I wasn't home until after midnight. Hard times this morning waking up, but eh, what the heck you only live once. Today we went to the beach with the kids. The weather is so nice and hot right now and I enjoy every second of it.

xoxo
Elin


Kommentarer
Postat av: mamma

Du vet väl att det är Emmys favorit: Hennes uttal är underbart: Schtai de najt.......

2009-08-26 @ 13:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0