Sea World

Fick lite uppmaningar här om att jag kanske ska skriva lite om när jag jobbar också. Haha, min kusin tyckte att det inte såg ut som jag jobbade nåt utan bara hade en massa hyss för mig :D Idag kan jag faktiskt tala om att vi har varit på Sea World. Jag har åkt saker som jag inte åkt på åratal. Sånt i stil med tekopparna och flygplan som man får flyga själva, man trycker på en spak så åker planet upp. Wihooo! Varmt var det dock. Släpa på två ungar, en väska och en stroller var slitsamt. Tursamt nog hade jag hjälp av Kate och Anya. :) Vad eftermiddagen bjuder på får vi se.

Translation:
I got some suggestions that I maybe should write some more about when I'm working, because it sounds like I never work ;D Well, today I can tell you that I've been to Sea World. I've been going on rides that I haven't been on for years, like teacups and airplane thingis. Wihoo! But it was hot though. Drag on two kids, a bag and a stroller was exhausting. Luckily enough I got help from Kate and Anya. :) What we'll do this afternoon is still a big questionmark.

xoxo
Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0