Rough day

Herregud, jag är så moody idag. Barnen är gnälliga, jag är gnällig. Inget går som jag vill, men som tur är slutar jag halv fem så jag kan gå in på mitt rum och sura i fred. Och för att inte sura ner mig totalt ska jag ikväll möta upp Alisa och Stefanie. Sällskap piggar alltid upp. Som igår när jag pratade med Stefanie om att jag skulle vilja tatuera mig så var hennes första reaktion; "As long as it's not a ugly yellow bird on your butt!" Jag menar, vem kan hålla sig för skratt då?
Så min tanke just nu, Lil' E. Blir kallad det dagligen här, vore lite najs. Nacken? Hm, tål att tänkas på. Vad tycker ni? Jag behöver lite respons angående detta ;)

Translation:
Omg, I'm in such a bad mood today. The kids are whiney, I'm whiney. Nothing goes the way I want it to, but luckily enough I'm off at 4.30 so I can go to my room and be in a bad mood by myself. But to not be all alone and get all depressed I'm going out with Stefanie and Alisa tonight. Company is always the medicin for bad mood. :) Like yesterday when I told Stefanie about my thoughts about a tatoo; "As long as it's not a ugly yellow bird on your butt!" Hello, who would not laugh about that?! So what I'm thinking right now; Lil' E. They call me that here every day, it would be nice. In my neck? What do you think? I need some respons. ;)

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0