Pepparkaka

Hihi, idag vart vi på stranden. Hihi, jag är en pepparkaka har jag konstaterat och jag njuter av varje sekund. :) Idag införskaffades ett beachtennis, och vi spelade tappert. Li och jag hade en riktig duell och ja, efter en stund krävdes bad i det blå, för att slänga sig i sanden funkade inte längre. :P Efter det tog Henrik och jag en match (Ja, min svenska vän är tillbaka så jag kan prata svenska igen! Tjohooo!) men vi insåg tillslut att vi pratade mest en massa skit om vad som hänt och massa så vi lade ner den idén. Hehe. Annars solade vi och göttade oss en massa. Imorgon ska jag ge mig på att hyra en surfboard och träna på det ett tag. Nice.
Ikväll jobbar jag en sväng. Sedan blir det till att ge mig ut och träffa alla mina vänner igen. Tihi. Som jag sa till min mamma imorse. Detta blir en lugn helg. Den idén gick ganska fort åt skogen.. ;)

Nu ska jag kika lite till på Titanic.

Translation:
Hihi, we went to the beach today. Hihi, I look like a gingerbreadman and I'm enjoying every single second of it. :) I bought a beachtennisgame today and we played good. Li and I had a tough match and yes, we needed to cool off in the water because it didn't help anymore to roll in the sand. Haha, after that I took a match against Henrik. (Yes, my swedish friend is back so I can speak swedish again! Wihhooo!) But we realised after a while that we didn't play any good, we just caught up on gossip and things so we quit playing. Haha, otherwise we just had a nice day in the sun. I'm going to rent a surfboard tomorrow and practice. Nice.
I'm working for a couple of hours tonight. After that I'm going out a little bit to see my friends. Tihi. As I said to my mom this morning; this is gonna be a calm weekend. Yeah, right. ;)

Now I'm gonna keep watching Titanic.

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0