Party party!

Jag jobbade lite grann nu här imorse, tog med barnen till stranden. Av någon anledning var det inte lika skönt som vanligt. Det var fruktansvärt varmt och barnen gnällde. Iallafall lite sol fick man allt. Sedan i eftermiddag drog jag till stranden igen med Alisa, Li, Henrik, Beyhan och hennes kusin. (Minns inte hans namn, jag och nya namn..) Vi spelade beachtennis, men mest låg man i vattnet och flöt för heeeeeej vad varmt det är. Nu sitter jag och väntar på att Henrik ska duscha färdigt så vi kan dra hem till Li och laga mat och börja kvällen lite smått för senare ikväll blir det Bar West. Me like! Tar resten imorgon, tills dess, gör inget som jag inte skulle göra och stay out of trouble. ;P
Translation:
I worked a little bit this morning, I took the kids to the beach. For some reason wasn´t it as nice as it use to be. It was freakin' hot and the kids were whiney. Well, I got some sun. Then this afternoon I went to the beach with Alisa, Li, Henrik, Beyhan and her cousin. (Don't remember his name, me and names..) We played beachtennis, but more often you found us in the water because heeeeeey it's so hot. Now I'm waiting for Henrik to finish his shower so we can go to Li's house and cook food and start the evening. Because tonight we're going to Bar West. Me like! Take the rest tomorrow. Until then, don't do anything I wouldn't do and stay out of trouble. ;P


Pusspuss hej då!

xoxo
Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0