Last day of August

Nice. Söndagen spenderade vi ute på Coronado Island med sol och bad. :) Såg lite delfiner och lyssnade lite på musik. Haha, jag har ju som sagt köpt högtalare som man kan ta med till stranden. 10 dollar, billig skit. Efter det drog vi av någon anledning upp till outletten i Carlsbad. Helt fel håll liksom, nåväl Alisa hittade skor. Henrik var trött. Alla var hungriga. Senare tog jag en sväng till Sherri och sa hej. Trevligt. Idag är jag ledig. Nice. Ska ta mig ner till stranden senare och hyra en surfbräda och försöka mig på det där igen. Hehe.

Tills dess, stay out of trouble!

Translation:
Nice. We spend the day out on Coronado Island with sun and dips on the ocean. :) Saw some dolphins and listen to music. Haha, I've bought this portable speakers you can bring to the beach. 10 bucks, cheap shit. Later for some reason we went to the outlet in Carlsbad. Totally the opposite way, well, Alisa found shoes. Henrik were tired. Everyone were hungry. Later I paid a visit to Sherri. Nice. I'm off today. Nice. I'll go down to the beach and rent a surfboard and try that again later. Hehe.

Until then, stay out of trouble!


:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0