Busted

Nu lägger jag det bakom mig, "42" kommer ifrån Strömstad så varför ens lägga energi på det hela?

Hamnade på stranden idag med Alisa, niiiice. Barnen lekte, vi solade. Bättre jobb kan man faktiskt inte ha. Efter jobb drog jag till stallet. Hade lektion idag och oj vad kul det var. Samtidigt var han lite kinkig idag och lite moody men bättre än förra gången gick han allt, Billy lille. Skavt av skinnet mellan fingrarna iallafall. Efter ridlektion vart det hem som gällde med lite dusch och mat, sedan mötte jag upp Li och Alisa för lite mys at the Living Room. Nu är jag trött och ska sova.

Kyss och smek!

Translation:
I'm putting it behind me, "42" comes from Strömstad (Sweden) so why even bother?

Today Alisa and I ended up at the beach where the kids played and we just enjoyed the sun. Niiice. You can't have a better job. Right after work I took the car out to the stable where I today had lesson. It was so much fun. But the horse were a little bit moody today but he was better than last time, little Billy. I don't have any skin left on my fingers though. After the lesson I went home had some dinner and a shower and then I met up Li and Alisa for some qualitytime at the Living Room. Now I'm tired and will go to bed.

xoxo
Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0