Beach and pool

Idag började jag inte jobba innan klockan 3, så jag passade på att ta en tur ner till stranden. Himla gött att ligga där med en bok och min musik. Vattnet var uppfriskande och solen stekte. Mums. När jag började jobba drog jag och barnen till Alisa och Saya och deras pool. Hehe, det var så himla skönt och ja, avsvalkande. Idag har det varit 99 F!! Omg, I'm melting away. Var det Henrik som sa igår att 25 grader i Sverige är inte lika mycket som 25 grader i San Diego. Och jag kan hålla med. Värmen här är så mycket mer. Konstigt nog. Fast ioförsej, idag har det varit nästan 40 grader varmt... Haha, nu jobbar jag kväll iallafall, ganska så himla tråkigt. Har nog kommenterat på alla mina kompisars bilder på facebook hela kvällen och ja. Inget kul på tv. Haha. Varmt är det iallafall. Nu ska jag kolla på the Nanny.
JO en sak till. Gissa vem som vaknade klockan 6 imorse av att tv:n fortfarande var på? Omg.

Translation:
I didn't start work until 3 today, so I paid a visit to the beach today. So nice to lay there with a good book and my music. The water was refreshing and the sun were baking. Yummie! When I started to work the kids and me took off to meet Alisa and Saya at their pool. Hehe, it was so nice and refreshing. Today it's been 99 F!! Omg, I'm melting away. I believe it was Henrik that said that 25 C in Sweden isn't as hot as 25 C in San Diego. And I agree with that. It's so much hotter here. Weirdly enough. But, to be honest here's been almost 40 C today... haha, well, I'm working tonight, a little boring. I think I made comments on every friend's pictures I got on facebook. Nothing exciting on the tv either. Now I'm gonna watch The Nanny.
Oh yes, one more thing. Guess who woke up at 6am this morning with the tv still on? Omg.


For some reason this is the only picture I managed to upload here tonight. Henrik and I at Cheesecake Factory. I'll make a new try again tomorrow with the pool pics. :)

xoxo
Elin


Kommentarer
Postat av: Sara

Snygg kille typ? Go for it!

2009-09-03 @ 21:28:07
URL: http://avand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0