Wow. Och då menar jag inte dataspelet.

Jag är helt lyrisk. Om jag inte älskade den mannens musik innan, så är jag på god väg nu. Jag har aldrig varit med om någon bättre livemusik och nu har jag ÄNTLIGEN sett mannen med rösten. Gavin DeGraw. Wow. Jag är stum. Jag köpte en mössa med hans namn på. Bara så att ni vet. Jag har även pratat med hans gitarrist, för att skryta lite. Men mannen med rösten ville inte ta del av roligheterna vid sin turnébuss när jag var där. Otur men strunt samma, hans gitarrist var duktig han med :D Jag är hes.

Nu skulle jag ju egentligen haft en massa bilder att lägga ut, men min kamera dog, Reijas också, så vi har kort på Melanies mobil. Haha, otur. Meeeeeen jag har fotografiskt minne. Bra va? Synd att man inte kan överföra det till datan. Hm, nästa uppfinning?!

Sova kanske?!
xoxo
Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0