Vart är motivationen?

Att det alltid ska vara lika trökigt att packa! Jag vet ju att jag ska ut på roligheter i en vecka nu, men hallå här, packa är ju det tråkigaste som finns! Meeeen jag hoppas jag ska finna den igen genom att lyssna på Gavin DeGraw's nya skiva. Den kräver att man lyssnar på den ett par gånger (eller hör honom live, vilket som är lättast;) och sedan är den fruktansvärt bra :) Nya favoriten Lover Be Strong är grym. :) Mamma du skulle gilla denna skivan tror jag. :D
Hörde precis en kul låtrad från låten Glass; it wasn't a lie but it wasn't true. Jaha..? Haha!
Nehepp, nu måste jag ta tag i det hela om jag ska hinna till stallet också! Yeeey! Adjöke fröken!

xoxo
Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0