Torsdag allaredan.

Dagen har varit oerhört lugn. Började med haircutting i förmiddags. Sedan var det hemskjutsande av Daniels kompis. Sedan vart det hem för nap. (Myyyycket viktigt) Tog en sväng till Von's och sedan åt vi judisk mat. Igår började Pass-over. Till firande av flykten ut ur Egytpen. Vi åt Matzo-bröd, eftersom judarna lämnade Egypten i all hast hann inte bröden jäsa, så man äter dessa platta bröd. Vi åt nån Matzo-ball soppa. Nån sörja av äpple och nötter och lite annat smått och gott. Idag kom även Sanna med familj hem. Dem svängde förbi en sväng och sa hej. Succé måste dem ha gjort för dem blev inbjudna på middag på lördag. Mysigt och oj vad skoj det var att se Sanna igen. Saknat den lilla luringen!
Melanie och jag har scrapbookat ikväll. Mycket bra blir det :D
Nu ska jag sova och förbereda mig för min packning imorgon.

xoxo
Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0