Today is the G-day!

Nu, nu är det inte många timmar kvar. Jag är taggad till tusen. (Lite hög på svensk choklad med.) Klockan 7 pm är det jag som är på Gavin DeGraw's konsert! Yeeeey! Ooooh, jag skulle gärna dra dit nu, men jag vet inte om dem släpper in mig sisådär 5 ½ timma för tidigt. Haha.

Idag träffade jag Sannas familj. Mycket mysiga verkar dem, Sannas mamma gav mig en stor kram och dem hade med sig en massa godis till mig som jag inte ens hade bett om. (Bara Pollypåsen) Tackar så jättemycket! Nu låter det ju som om dem är trevliga bara för att dem hade med sig choklad till mig, men så är dock inte fallet! Men jag är helt speedad på choklad just nu, haha, hoppas jag lugnar ner mig till barnen vaknar, kan bli lite kul annars. Haha. Imorgon ska vi ut på middag i DT. Downtown för er som inte hänger med i mina förkortningar. G-day står för övrigt för Gavin-day. Oj vad jag svamlar. Kanske är bäst att lägga undan den är chokladkakan och stänga av Boom Boom Pow. Haha.

xoxo
Elin


Kommentarer
Postat av: André

två snygga tjejer i bikini... det finns ju faktiskt så många andra tänkbara saker ni kunde implierat i bilden för att göra den bättre istället för de där glasögonen! :D

2009-04-02 @ 22:48:48
Postat av: André

missade ett m där sry..

2009-04-02 @ 22:49:32
Postat av: victoria

haha.. ojdå, ja nu ser ja ju det :P Dålig stil av mig. hehe

nje, eller ja har bara skrivit med honom genom bloggen och sen också facebook (what else? haha..) so that's how :P

I know, massage-sitsen är weird. let me tell u haha

2009-04-03 @ 00:37:08
URL: http://victoria---h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0