Tänka sig

Folket i årskullen under mig har börjat räkna ner till studenten. Två månader kvar. Hallå här?! Tog inte jag nyss studenten?! Konstigt hur fort tiden går, men ändå så segt. Nåväl.

Nej mamma. Egentligen inget mer nytt. Bara med överdrivet och elakt. Kan ta det hela på telefonen någon dag. Men ett som är säkert, hon kommer att flytta och få det mycket bättre än vad hon har det nu. :)

Dans ikväll. Nice. Jag är trött. Blev lite sent igårkväll. Men trevligt var det. Mycket. Familjen Dalfrén är skojjiga dem. :D Our names are Inga and Sven From Sweden. Igår igen. Vad är grejjen liksom? :P

Humöret är ju inte direkt på topp. Och det är ju inte så konstigt när saker är så ostabila med Sanna. Usch, jag mår riktigt dåligt. Tänk då hur hon stackaren mår. Och våran LCC var inte tillgänglig förrän på fredag... Nåväl.

Jag lovade på i ett svagt ögonblick igår att jag skulle börja översätta min blogg lite grann. Okej, här kommer det. Victoria, jag härmar dig lite grann. Hoppas det är ok ;)

Translation:

The people at home which are a year younger than me have started a countdown 'til graduation. Two months left. Hey? Didn't I just graduate?! It's weird how quick the time flies. Well, well...
Danceclass tonight. Nice. I'm tired. It became quite late yesterday, but it was nice, really nice. The Dalfrén family is fun. Our name are Inga and Sven and we're from Sweden. What's up with that anyway? :P
Hm, the thing about Sanna and all is not making me exactly happy. Poor Sanna, I feel really bad for her. And our LCC wasn't available until Friday.
Yesterday, in a weak moment I promised to start translate my blog, and here it is!

xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: victoria

Awesome- now I can acctually understand what y r writing ;D Det är gött :P hihi

Nepp, min syster är icke med... hon blev kvar hemma och jobbar..

Är det inte sjukt det där med studenten? seriöst, vi gick ju nyss ut... !

2009-04-15 @ 04:27:35
URL: http://victoria---h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0