Skilsmässa

På måndag sker det. Sanna flyttar ifrån mig. Hon har tagit ut skilsmässa. Haha, nej men Sanna har fått en ny värdfamilj. :) Dock var den i New Jersey, men dem låter riktigt bra så Sanna flyttar på måndag. :) Så från och med måndag har jag en egen säng igen. YES! :D Nej men det kommer faktiskt bli lite tråkigt, eller rättare sagt mycket tråkigt. :S Men jag överlever.

Jag är fortfarande öm btw. :P

xoxo
Elin

Translation:
Monday is the day. Sanna moves out. She is divorcing me. :D Haha no, but she got a new hostfamily. :) It was in New Jersey, but they sounds like a nice family and she is moving on Monday. So after the weekend I got my own bed again! YES! :D No, it's going to be a little sad, or a lot! But I'll survive.
Still sore btw. :P



Sanna och jag

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att de löst sig för Sanna. Synd att det inte fanns någon familj i San Diego. Vem ska du nu tramsa med?!!

2009-04-30 @ 09:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0