Men en icepack på rumpan är bara sexigt.

Eller inte. Jag hade ridlektion idag. Skitkul var det och hästen gick kanoners. Nu är det så att hon inte hade blivit hoppad på 8 månader men hindret var bara 50 cm högt så det var ju egentligen ingenting. Men nu kom det sig så att hon hoppade som att det var 150 cm istället och lite för tidigt. Jag tappade balansen men återfick den nästan, men nej då vände Bella(hästen) åt andra hållet och PANG, jag flög in i järnstaketet. Fick en redig smäll på svanskotan och nu är jag halvt handikappad. Det var en ganska rejäl smäll men jag avstod från att uppsöka sjukhuset då jag kunde röra på allt :D hehe, nu har jag bara en jämn och fin smärta. :) Kort kommer lite senare, dem är på Sannas kamera och hon är på rodeo. Jag jobbar och haltar runt med en ispåse på rumpan. :D haha.
Senare kalas. Om jag kan gå :P

xoxo
Elin

Translation:
But an icepack on the but is nice, or not. I had a ridinglesson today and the horse were great and it was so much fun! Well, the thing is that she hadn't been jumped with for 8 months and the the thing we were going to jump over were only 50 cm high! Well, she jumped 150 cm instead and jumpeb a bit early. I lost my balance and ended up in the ironfence. I hurt my tailbone and I have big troubles with just sitting down. :P Haha, I sad no to a visit at the hospital when I could move every leg and arm. :D Pics later, they're at Sannas camera still. I'm now working with an icepack on my behind. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0