Las Vegas baby!

Imorgon bitti klockan 6 styr bilen kosan mot Las Vegas. Won't be back until tuesday. See you then! Ikväll har det inhandlats Apple to Apple, ett grymt kul spel och snart ska Itouchen laddas med gooo vägmusik. Detta kommer bli första gången jag lämnar staten California since I got here. Spännande.

Kom på mig själv idag, jag läste vägbeskrivningen och läste fiftyfyra istället för femtiofyra eller fiftyfour. Lite småkul. Jag kommer för övrigt inte kunna gå imorgon. Ridningen idag tog kål på mina stackars ben. Men oj vad kul det var! Gick bra med :) Neeej nu ska jag förbereda mig inför resan imorgon!

xoxo
Elin


Kommentarer
Postat av: julia

Såg längre ner att du var på Gavin Degraw, coooolt! Hoppas det var bra :) Tyvärr kan jag inte hålla mig så uppdaterad på vad som händer hos dig, kan knappt få tid att skriva vad som händer med mig :P HAr suttit här i snart två h och bara skrivit, laddat up bilder. haha. Hoppas du har dte bra! PUSS

2009-04-05 @ 18:39:40
URL: http://jooolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0