Go' och gla' kexchoklad

Sanna tryckte i sig en hel Daimchokladkaka idag. Jag fick 6 rutor. Sedan sov hon i en timma. Jag spelade Scramble. Sanna lovade att inte spela det idag, så jag kunde vara beroende av det själv. Nice, mitt rekord är nåt på 60 tror jag. Imorgon slutar jag klockan 2. Sedan börjar jag inte förrän 5 på lördag kväll. :)
Hoppas ni njöt av filmsnutten i inlägget innan ;)

xoxo
Elin

Translation:
Sanna ate a whole chocolatebar today. I got six squares. The she slept for an hour. I played scramble. Sanna promised not to play it today, so I could be addicted by myself. Nice, my record is 60 and something. Tomorrow I'm off at 2 and don't start until 5 pm on Saturday :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0