Free is mine, only mine

Idag köpte jag Gavin DeGraw's nya skiva. Ja, ni läst rätt. Jag. Köpte. En. Skiva. Ska jag vara ärlig gillar jag att köpa skivor. Gillar att ha orginalet. Den är mysig för övrigt.
Ikväll hade jag dans. Haha, nu ska vi börja dansa till beaten. Haha, känna efter själv var beatet är och liknande. Det roliga var att vi dansade till Boom Boom Pow med Black Eyed Peas, och ni som hört den vet att boom boom boom går ganska fort. Till varje boom och beat gjorde vi en ny rörelse. Hej flaxa med armarna. Haha, det var mest en enda röra idag, men det kommer nog att lösa sig. :) Det var kul iallafall och jag gillar låten. Musiktips!
Daphne är sjuk, så imorgon blir det till att vara hemma... :S Men, förhoppningsvis kommer hon att må bättre imorgon.

xoxo
Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0