Familjeträff

Ikväll hängde jag med Sanna och hennes familj på middag. Det var ruskigt skoj, hennes familj är härlig, lätta att umgås med. :) Åt på en gooooood italiensk restaurang och sedan blev det den traditionella Starbucksen. (Undrar om han i kassan tyckte vi var normala, två stycken beställde fem kaffe...) Sedan bar det av hem till Sannas lilla krypin där vi kekade tårta och skrattade åt Time Out och Parlamentet, även ett par byxor var inblandade. Haha!

Idag var en seeeeeeeeeg dag. Inte för att jag var trött efter gårdagen utan mer för att Dylan var sjuk. Hög feber. Illa. Så hela eftermiddag, från tolv till fyra gick jag med honom i min famn, gråtandes, sovandes... Suck, det var seegt. Fast ja, vi sov kanske en timma båda två på soffan, men ändå. Nu är det bara 4 ynka timmar imorgon bitti och sedan har jag semester i en vecka! UNDERBART!! På Söndag morgon drar jag till Las Vegas. Niiiice!

xoxo
Elin


Jag och Melanie at SOMA där Gavin spelade :)

Enda vettiga bilden på karln. En rolig sak, han brukar ALLTID ha hatt eller mössa på kort o dyl, även längre hår. Tjena här kommer en Svensson Svensson snubbe in på scenen och båda Melanie och jag säger, vad gör Marco här?! Haha, det var Gavin. Han sa att vi i publiken såg ut som Aliens, för att han inte hade en mössa på. Haha, ooooj vad det var bra!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vet du inte att Marco är rakad nu för tiden!

2009-04-04 @ 14:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0