Det var på ti'n.

Idag fick jag min efterlängtade mobil. Och vet ni vad det bästa är? Förutom att Sanna numera kan ringa och trakassera mig 24/7? Den är rosa!

Hm, Reija försökte sig på ett aprilskämt innan. Det roliga var att jag inte hann smälta det hon sa innan hon avslöjade sig. Haha, hon sa att Melanie inte kunde följa med på konserten imorgon, och hon själv inte kunde komma ner. Haha, jag försökte förstå vad hon sa och planerade för mig själv i huvudet vem jag skulle ta med istället. Haha, sedan utbrister hon; April 1st! Haha, hon är kul hon :)

Idag kom Sannas familj. Och alla som frågar om jag saknar min familj nu när hennes är här, till er säger jag: Jag har ställt in mig på att inte träffa min familj förrän i oktober, so I'm fine :) Hehe, nu ska jag sova så jag orkar med dagen imorgon, hoppas Daphne är friskare imorgon, för jag orkar inte sitta inne en hel dag till...

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0