Btw, Sanna flyttade in.

Idag fick Sanna nog. Hon packade sina väskor och flyttade in hos mig. Hon ska fortfarande, i skrivades stund, jobba hos familjen, men man kan inte sova i ett hus med dårpippar. Min egna åsikt. Så nu är jag sambo. Mysigt värre. Sanna fick bilförbud idag. Hennes familj ansåg att hon inte uppskattat att hon fått ha den, så dem straffar henne genom att inte låna ut bilen. Moget värre. Som min värdmamma sa; det är dem som egentligen ska vara dem vuxna. Hon sa även att Sanna gärna får bo här tills det löst sig. Tackar så hjärtligt!!

På lördag har jag blivit bjuden på en babyshower. Måste köpa present. :) Ska bli kul faktiskt, ska hem till min danskompis Dana. Och på söndag ska Sanna och jag förmodligen till Carlsbad. Niiiice. Men nu ska vi mysa. :D

xoxo
Elin

Translation:

Sanna had enough today. She packed her bags and moved in with me. She will, at this moment, still work with the family, but you can't sleep in a house full of maniacs. My own opinion! So, well, know I have a roomie! Niiice. Sanna was forbidden to take the car anywhere because she "didn't appreciated it". Mature, really mature. My hostmam sad that Sanna can stay with me, and that's really really nice of her. Thank you!!

On Saturday am I invited to a babyshower. Need to buy a present. :) It will be fun! My danceclass-friend Dana invited. And on Sunday might Sanna and me go to Carlsbad. Niiice. Now we'll have a nice evening.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför har hon flyttat till dig, vad har hänt? Vilken snäll värdfamilj du har, du är verkligen lyckligt lottad :)

2009-04-17 @ 20:23:37
URL: http://joolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0