Babydusch

Det är Sannas egna lilla översättning på babyshower. Hon trodde att man seriöst duschade babyn på kalaset. Iallafall, idag vart jag bjuden av min danskompis Dana på hennes systers babyshower. Hade jag tatt mig lite tid och frågat om dem visste könet på barnet så hade jag kunnat passa in min present lite bättre anpassat till en flicka. Lilla baby Brooke! Men jag hittade en söt liten gul snuttefilt med ett teddybear-huvud. :) Men det var kul att se hur det går till. Kul lekar, god mat och goa människor. :)

Oj igårkväll. VAD RÄDD JAG VART! Jag skulle hämta Sanna, men då hennes värdföräldrar inte vart hemma än så väntade jag på henne inne med henne i köket. Men när dem kom hem skulle jag gå ner i hennes rum och vänta. Vi hörde dem och jag gick ut på balkongen och skulle gå ner trappan till hennes rum. Hej där uppe står jag och ska försöka smita ner lite diskret, men VEM tror ni jag möter nedanför trappan?! Jo Sannas hemska värdpappa. Haha, han säger lite konsitgt Helloooo till mig. Och jag blir livrädd!! Haha, jag säger lite tyst att jag skulle hämta Sanna och inte hittade henne sedan smyger jag in på hennes rum. Och vad jag skakade! Uscha, tur att Sanna är ute ur det huset nu.

Idag har jag jobbat lite på morgonen och nu sitter Sanna och jag och städar mitt rum. Ni ska få se lite före och efter bilder senare så förstår ni varför... :D

xoxo
Elin

Translation:
Babydusch = babyshower
It's Sannas own translation of babyshower. She seriously thought that you showered a baby at the party. Anyway, I was invited to a babyshower today by my danceclassfriend Dana. If I had taken the time to ask if they knew the sex of the child my present would have been so much better. Little baby Brooke. Anyway I found a cute little blanket with a teddybear head and it was yellow. It was fun to see how a babyshower was. It was fun games, good food and nice people :)

And yesterday. Oh my... I went to pick Sanna up. But she hadn't quit yet when I got there so I waited with her for a while. When her hostparents got home I was supposed to go down to her room and I took the backdoor just because it's closer. And I sneaked down nicely but when I came down the stairs WHO do you think stands there? Yes it's her hostdad and I'm scared to death by him. I said that I was looking for Sanna because I was going to pick her up. The I walked in to her room, and you should have seen how muh I was shaking!! It's lucky that she's out of that house now.

I've been working today during the morning and now Sanna and me are cleaning my room. I will show you pictures from before and after later so you can see what I'm talking about.

Kommentarer
Postat av: victoria

haha... ja kan såå förstå hur du kände när han kom typ.. ja tror ja har vart med om ngt liknande.. haha.. scaryy dude..

har hon fått ngn familj än btw?

2009-04-20 @ 07:20:47
URL: http://victoria---h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0