23!

Haha, sedan jag annonserade på facebook att jag även har min blogg på engelska har mina besökare ökat. Haha. 23 är mycket för min lilla blogg. :) Jag undrar dock om det har med saken att göra. Kanske inte. :D Kan ju alltid hoppas. Vet ju dock inte om jag har några engelskläsande läsare än.

Ikväll ska jag hem till Sanna en stund. Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt. Jobbat, lekt med Dylan i parken. Det rullar på i samma banor. :) Neeeepp ut och gå lite kanske nu när jag kan andas igen ;)



xoxo
Elin

Translation:

Haha, since I wrote on facebook that you now can read my blog in english my visitors went up immediately to 23! Haha and 23 is a lot for my little blog. :) I'm just wondering if the english part got something to do with it. Maybe not. :D Well, let's hope so :D But I don't know if I have any englishreading readers yet. If there are please click on [Något på hjärtat?] underneath this and write something ;) (Desperate to know who reads. Haha!)

Tonight I think I will go to Sanna's place. Otherwise I haven't done that much today. Played in the park with Dylan. Well, maybe I should go out for a walk now that I can breathe again. :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Yeah, I'm one of them! Hahaha sajk :D Men vaddå, kan ju vara kul att få en kommentar från mig med liksom!

2009-04-16 @ 09:07:41
URL: http://avand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0