Utmaning.

Jag blev utmanad av Victoria, så här kommer mina svar!
Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 favoritprogram
1. One Tree Hill
2. Vänner
3. Grey´s Anatomy
4. Gossip Girl
5. Ugly Betty
6. ER (Cityakuten)
7. Lipstick Jungle
8. 2½ men

8 saker jag gjorde igår
1. Körde bil
2. Var på Starbucks
3. Var i lekparken
4. Bakade äppelpaj
5. Lagade lax, ris och wokgrönsaker.
6. Jagade Dylan och Daphne i parken.
7. Blev arg på andra bilförare.
8. Somnade gottgott.

8 saker jag ser fram emot
1. Julen i USA
2. Min semester
3. Nyår
4. Komma hem
5. Sitta i solstolen
6. Sommaren
7. 5 Januari (säsongsstart OTH)
8. Telefonsamtal till Sverige.

8 favoritrestauranger
1. Subway
2. Den där söta nere vid stranden.

Sorry, kan inte säga att jag har några fler favoriter.

8 saker på min önskelista
1. Nyttigt godis.
2. Träffa familjen.
3. RIDA!
4. Ipod
5. Vänner, haha låter hemskt men ja, fler funkar alltid! :D
6. Snö på julafton ;)
7. Chilla på beachen ;D
8. Hawaii

8 personer jag utmanar
1. Julia
2. Johanna
3. Felice
4. Sanna F
5. Sanna D
6. Sara
7. Josefine (bilddagboken josefinelisabet)
8. Kusin Sara



Okej, då var det avklarat. Idag är det fint väder igen. Dylan och jag var nere på stranden innan och tog en promenad. Det var mycket trevligt, dock är Dylan grumpy today, så mindre kul att lyssna på hans whining. Maaah!
Denna veckan har jag varit redig och sprungit och gått på morgonarna, i dess backar! Aptiten är det inget fel på när man kommer hem iallafall. Jag börjar ju senare denna veckan på morgonen och det är skönt att hinna med detta innan jag börjar, för annars blir det väldigt sent innan jag är hemma och i ordning för kvällen. :) Nästa vecka är det dock tillbaka till gymmet. :)

xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå du utmanar mig? Det har la du inte gjort? Hajar inte :P

2008-12-11 @ 21:44:21
URL: http://jooolia.blogg.se/
Postat av: mamma

Snö på julafton! Dream on för din del.

2008-12-13 @ 12:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0