Svensk sprit smakar cola!

Ja, man kan ju alltid låtsas att cola är sprit, och en del går faktiskt på det. Vad vet dem egentligen om den svenska kulturen? :P Inte mycket.
Har nyss kommit hem från UTC. Petra, min kära nya vän, bjöd med mig på en fest hos en klasskompis. Haha, det var en ruskig blandning av japaner, koreaner, Saudiaraber, Österrikare, en amerikan, brasilianare och två svenskar. Med mig och Petra inräknat. Men det var kul :)

Nu ska jag sova. Godnatt, eller godmorgon, berors lite på var i världen man är. :)

xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: Julia

dom där borta har inte mkt innanför pannbenet, tydligen!

2008-12-06 @ 21:39:57
URL: http://jooolia.blogg.se/
Postat av: Elin

Dem har ju inte det. En del.

2008-12-08 @ 04:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0