Spontanitet.

Jag är inte den som gillar oplanerade möten, ting m.m. Hemma kunde det väl gå an, Julia och jag kunde inom loppet av fem minuter vara redo att kolla på film eller liknande. (Med start i var sitt hus.) Här har det dock kännts omständigt med spontana saker så man måste ta bilen till allt och det tar faktiskt lite tid att ta sig någonstans. Men idag sa jag stopp. Inga mer "Njae, det var lite snabbt påkommet..." Så idag tog jag mig i kragen och när min vän Petra ringde, nappade jag direkt. Vi träffades i UTC och åt lite mat, shoppade lite och hade allmänt kul. Hon är knasig, riktigt knasig. Haha, men kul!Shoppade ett par gladiatorsandaler för ca 130 svenska kronor. Me like!
Även denna goding från Victoria´s Secret. Den med ränder, mjuk rosa. Den ska jag mysa i :) Men som Petra sa som fick mig att tänka lite. Vad är egentligen Victorias Secret? Vad är hennes hemlihet? ;) Tihi.
Jag tror jag ska ta och vila från backarna imorgon bitti, mina benhinnor känns lite ömma. Nya träningsskor kanske?

Hm, jag vet inte riktigt hur jag ska klara mig till den 5 Januari. One Tree Hill är ju ändå One Tree Hill. Det är faktiskt som mamma sa. "Du vet väl att One Tree Hill bara är en tv-serie Elin? USA är inte så på riktigt." Tack och lov för det, jag menar även dem fula personerna är snygga i One Tree Hill. Men tacka vet jag ögongodiset! Tack mamma för uppvaknandet ;) Saknar dig!

Jenny, you know you love me!
xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: jen

2008-12-11 @ 13:59:34
Postat av: jenny

<3

2008-12-11 @ 14:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0