Sankta Lucia, ge mig en tia...

...tian var trasig, lucian var knasig. Eller nåt, men idag har jag iallafall varit på Lussefirande på IKEA. :) Det var lite kul för det var svenska skolan i San Diego som anordnade detta. Haha lite falsksång men det var en liten bit av hemma. :P
Sitter nu i soffan hemms hos Reija efter en kväll ute med henne i lite affärer. Det var kul. Vi hade på oss rosa tomteluvor och gick runt och kikade. En väska som jag hittade är så ful så den blir söt, men Reija bara skrattade åt mig. Lustigt detta. Hittade även en spray i en butik som hade doft av raisin scones. Mysko.

Har seriöst inte orken att skriva något ikväll, tar mer imorgon. :)

xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: .sandra

Hejhej! :)

Hoppas allt är bra med dig. Ville bara lämna en liten kommentar, så jag inte snokar utan ger mig tillkänna som en av dina läsare. :)

Tycker det verkar vara så kul att vara Au Pair, och funderar själv på att bli det efter gymnasiet.

Kram Sandra Norén.

2008-12-14 @ 19:22:55
URL: http://ordavsandra.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0