Regn...regn...regn...

Ja, det existerar faktiskt här också, och det ganska ordentligt! Vinden är stark också och då blir den en riktig rösen dag! Saken blir ju inte bättre av att jag fortfarande är trött av förkyldningen och Dylan har magsjuka. Bra start på veckan?!
Plus att vi har en neurotisk hund på besök som ideligen försöker klättra upp i mitt knä. Störd hund.
Haha detta är väl baksidan av au-pair-jobbet som dem inte skriver om i broschyrerna. Haha, men det är sådant som man får ta helt enkelt.

Kära lilla mamma, är du avundsjuk? :) Haha, nej det tror jag inte. Men som du säger, det är tur att jag har en extramamma här borta medans du är kvar hemma :) Hörde även av Marco att Emmy tyckte att jag skulle komma hem? Jag saknar alla er hemma när jag hör sådant!!

Snart är det jul! Men man får ingen direkt julstämmning här. Eller kanske idag då det är regn och rusk men inte annars. Även om husen är smyckade till tusen och man har gran inomhus, men det är ju inte min vanliga jul. Jag undrar om jag kommer märka att det är jul här. :P Haha.

Nåväl, nu ska jag skala potatis!




xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0