Rättelse.

Jag menar: Jag börjar skolan 1/26/09 men det trodde jag alla fattade. ;)


Sååå sataaaans trött. Det är jobbigt att passa barn. Kanske ska satsa på att sova lite mer. Hehe, undrar bara när jag ska hinna med det. Julafton snart, vet inte hur mina känslor är inför detta just nu. Jag tror jag är ok med det, även om det hade varit mysigt att sitta på Ljungafors och sova till tjuren Ferdinand. Äsch, det kommer fler jular. :)

Musiktips Jon McLaughlin - Beating my heart,
                    LifeHouse - Broken,

                   David Cook - Light on,
                   All American Rejects - Gives you hell.


You´re welcome. Väl bekomme. Var så goda!

xoxo
Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0