Pollie.

Passande överskrift då jag var på banken idag och som ett tack för att man öppnat ett konto hos Wells Fargo så får man en gosedjurshäst. Det stod att den hette Mollie, men jag tyckte Pollie var bättre. I samma veva har jag idag käkat upp en påse Polly. Mammor är bra att ha ibland. Speciellt när cravingen efter svenskt godis blir för stor. :)

Idag fick jag reda på mitt schem inför jul och nyår. Jag jobbar julafton och nyårsafton, även nyårsdagen. Kul. Kanske inte, men sånt är livet. Julafton kanske jag kan leva med eftersom inget firas den dagen här, men nyårsafton. Hur kul är det. Trots det så ska kanske Therese komma och äta middag med mig så jag inte blir helt ensam, även kanske Petra om jag får tag på henne. :) Så jag ska göra det bästa av situationen. :)
Julia, nästa är det du och jag som firar nyår. Hemma med mat och mys. Spikat!

Nu har jag lite Star Wars-marathon. Jag menar, barnen sover så då kan jag ju kolla litte på film :) Har redan sett den första, är inne på den andra nu. Familjen har DVD-boxen så ja, nu sitter jag här efter min mumsiga wok och äter glass till Star Wars :D
Helgen är just nu väldigt oplanerad, får se om jag hittar på något kul eller inte. :) Måste fortfarande handla lite julklappar. :)
Har fortfarande inte fått bilderna från Sanna från igår. Gisses vad jag vill ha dem bilderna. :D

Sverige är långt borta.


xoxo
Elin

Kommentarer
Postat av: Julia

STAR WARS (L) hiho

2008-12-20 @ 12:20:49
URL: http://jooolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0