Merry Christmas

Idag var det dags för den amerikanska julen att firas. Jag gick upp strax innan sju och går inte till familjen som jag vet vaknar tidigt. Jag menar, Daphne och Dylan sover ju inte direkt hela morgonen. Iallafall, när jag kommer in så hade Daphne suttit framför granen i en kvart och väntat på att få öppna sina paket. Stackarn visste inte till sig av excitement. Hehe, det var mysigt att öppna paketen, och jag fick till och med en julklapp av värdfamiljen. Lite spa-grejjer och ett presentkort på Starbucks. Mjammi! Det var snällt av dem att ge mig julklapp också!
Frances och Allen älskade min present från barnen till dem. En fotoram med kort på barnen i. Ett med dem tillsammans och två med en av varje på. Fattade ni eller blev det för invecklat? :P Kul iallafall när sakerna uppskattas! Frances fick tårar i ögonen, så glad blev hon! :)

Sedan bar det av till Frances syster där vi hade julmiddag. Mumsigt och mätt blev man! Där spenderade vi eftermiddagen och nu sitter jag hemma hos Reija där jag ska vara de närmsta två dagarna. :)

Minnesnot till mig själv: Ring farmor och farfar imorgon.
Kanske ska slå en pling till mamma med?

Äsch, tillbaka till firandet av jul/hanukka!

xoxo
Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0