Måndag igen.

Som jag sa igårkväll, helgen sa svisch! Nu är det måndag igen och det regnar igen. Igår var det ju så fruktansvärt fint väder och idag är det pouring rain. Kul...not. Vilket innebär ännu en inomhusdag. Finns inte direkt mycket man kan göra med småbarn någon annanstans än hemma dessa dagar. Menmen. Vi har mysigt.

Nu är julen bokad. Haha, eller ja programmet spikat. Dagen med familjen hos min värdmammas syster och senare tar jag Mini Coopern till mitt andra hem här i USA. (Till Reija för er som inte förstod.) Så där ska jag tillbringa natten. Dagen efter, den 26:e, har jag uppkörning här i USA. Klarar jag det så har jag sedan ett Califonian Driver License. Mumma!

Kan ju säga att mitt svenska godis ligger risigt till. Polly-påsen, halva saltlakritspåsen och chokladtomten inte finns mer. Sparar dock chokladen till jul! :D

xoxo
Elin

Julia, ser det ut som plastpåsar?!



Kommentarer
Postat av: Julia

Men du skrev ju plastpåsar!

2008-12-24 @ 13:42:13
URL: http://jooolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0