Mäh!

Jag som hade en så FRUKTANSVÄRT bra idé! Så visar det sig att hela min idé rasar ihop. Kanske ska ta och tala om vad det handlar om. Det är lite frustrerande faktiskt!
Jo, jag hade den här superbra idén. Att starta ett Subbucks i Svenljunga. En mix av Starbucks och Subway. Hur bra är inte den idén?! Jag menar sjukt bra! För varken Starbucks eller Subway finns i Sverige vad jag vet. Haha, iallafall, nu visar det sig att Subway redan finns i Sverige. Hur kul blir det då med min idé? "Sveriges första och enda Starbucks/Subway! - By the way, Subway finns redan" Inget bra namn, Haha. Och jag tycker inte att det är så kul att bara starta ett ordinärt Starbucks. Så nu får Svenljunga klara sig utan min fiffiga idé till att locka till sig alla turister från Gekås. Och jag får vänta ett par år till på mina miljoner. That sucks.

Så, what else. Jo, i helgen är det aupair-möte igen. Denna gången är det dock Christmas celebration and gift exchange. Trevligt värre. Ska även till Reija på lördag. Mysigt! Förmodligen ska jag med henne på söndag morgon för workout. Haha, sist jag var med henne där kröp jag i stort sett ut därifrån. Kan ju bli kul att se hur jag klarar mig på söndag. Haha!

Veckan efter det är det Lucia, och jag ska till IKEA för lussefirande :) Tjihooo!

Idag ska jag till parken med Dylan. Ska dock inte till den vanliga parken nära här, för det var någon nöt som gick och sköt sig där i tisdags och jag vet inte om jag tycker det är så kul att leka där då. Trevligt klart att skjuta sig på en lekplats. Så idag blir det La Jolla istället. Ska se om jag hinner svänga in på Starbucks innan. Ja kära vänner, jag vet, jag dricker kaffe! Det som förut var något jag inte ens sneglade en blick åt är nu mummsigt! :D

Imorgon om en vecka så kommer Sanna hit. En annan svensk aupair som ska bo när mig. Det ska bli ruskigt kul!
Något långrandig kanske.

xoxo
Elin

Ska jag behöva tillägga att jag saknar min Fatzoe/BillyBob/CasperBasper?

Kommentarer
Postat av: Sanna

La Jolla verkar bra mysigt de=) Ses om en vecka=)

2008-12-04 @ 20:47:31
URL: http://sannalinneaa.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag har varit pessimistisk till detta innan, och det visar sig att jag ändå hade "rätt" :P

2008-12-05 @ 16:50:11
URL: http://jooolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0