Knas.

Igårkväll hade vi ett av våra weekly meetings, fast det är nog mer monthly. Iallafall, föräldrarna vill att jag ska bli mer proactive i mitt beteende. När vi är ute tillsammans ska jag inte behöva fråga om jag kan hjälpa till, det ska bara komma. De hade lite synpunkter på hur veckan i San Francisco hade varit, och om jag ska vara ärlig så hatar jag när folk kommenterar hur man betedde sig, eller hur man har upplevt något med en. Det är bra att dem tar upp dessa saker så man kan bli bättre, men jag kan inte hjälpa att jag känner mig lite...jag vet inte hur jag ska förklara det, men det känns lustigt. Som om att man gör dem besvikna på något vis. Jag gillar helt enkelt inte kritik, eller är dålig på att ta den. Jag blir inte arg, jag blir mer ledsen över att dem ska behöva säga dessa saker till mig.
Men jag måste säga, det är svårt att hitta en balans.

Bokade uppkörning idag. 26 december. Vilken dag. Efter jul och allt. :P

Hm, lillkillen vaknade upp, får fortsätta skriva senare.

xoxo
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0